.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بیمه سلامت مازندران :
وجود مقام عظمای ولایت،موجب تضمین انقلاب است
وجود مقام عظمای ولایت،موجب تضمین انقلاب است

شمال نيوز: مدیرکل بیمه سلامت مازندران در سخنانی با توجه به نهم دیماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، بیان داشت : نهم دیماه روزی است که برگ زرینی از صفحه بزرگ انقلاب اسلامی ورق خورد و خیال دشمنان را به باطل تبدیل کرد.

دکتر یحیی صالح طبری افزود : وجود مقام عظمای ولایت موجب تضمین انقلاب و اتصال آن به انقلاب حضرت مهدی(عج) است . وی بصیرت و ولایتمداری مردم ایران را موجب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب برشمرد و چنین مردمی را شایسته تقدیر دانست .

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه با توجه به شروع فعالیت گروه ارزیابی عملکرد در این اداره کل يادآور شد: از آمادگي كامل واحدهاي مختلف اداره كل بيمه سلامت استان مازندران جهت همكاري با گروه بازرسي خبر داد و بیان داشت : برخورد تلخ صادقانه به برخورد شیرین منافقانه ترجیح دارد ، بازرسان همانند آینه هایی صاف هستند که هرآنچه را که در ماست نشان می دهند و عیب هم تا رویت نشود قابل رفع نخواهد بود .

وی همچنین افزود : نگاه ما به بازرسی باید به تعالی ، نگاهی پیشگیرانه و ارتقاء عملکردها باشد و اين بازرسي ها در نهایت موجب تبادل تجارب كارشناسان خبره استانهاي مختلف درجهت ارتقاء سطح  خدمت رساني به بيمه شدگان و تقويت جايگاه سازمان خواهد شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.45 seconds.